Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt. Over de dieren: Onze blonde labrador VERDI; Leeft om te eten en te slapen... Onze rode (je-weet-wel) kater TIJGER; Vindt het oké dat wij bij hem inwonen. De Pony's: JORDY; lief, eigenwijs en een tank op vier benen. BERTJE; Lief, angstig, maar ook onafscheidelijk maatje van Jordy.

En natuurlijk over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en baas van Verdi en YVON, (alweer bijna 14 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud en nog veel meer.....

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zaterdag 8 september 2012

Leuke gast.....

DennenheulAl een poosje liep ik te denken dat het heel erg leuk zou zijn als we het quiltweekeind extra feestelijk maken door iets speciaals te doen. Ik had daar verschillende ideetjes over maar uiteindelijk heb ik de stoute schoenen aangetrokken en HAAR gemaild. En weet je wat zo leuk is? Ze reageerde gelijk zo  super enthousiast. Maar ja.... wat wil je van iemand wiens naam met "SUPER" begint hihihihi.

En ze komt tijdens het weekeind haar trunckshow houden. Dat betekent heel veel mooie quilts bewonderen en heel veel leuke, ontroerende en humoristische verhalen horen.
De weekeinds zijn altijd heel gezellig. We hebben het hele hotel tot onze beschikking en drie grote zalen waarin we werken, dubbelen, kleine workshops houden en waar we een kleine quiltmarkt inrichting waar iedereen die wat te verkopen heeft dat daar kan doen.
Kortom de zin begint langzamerhand toch weer ernstige vormen aan te nemen.

Op het blog van CONNY staat een heel leuk verslag van het vorige weekeind.

3 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat leuk dat je dit hebt kunnen regelen. Dat wordt een geweldige show.

Wilma zei

Wat leuk dat je dit allemaal voor het weekend doet. Ik heb geen idee (ja, quilten en misschien iets anders, haken of breien) wat ons verder allemaal te wachten staat. Het is voor het eerst dat ik mij opgegeven heb om een heel weekend zelfs, bezig te kunnen zijn met mijn hobby. Ik zie er nu al naar uit. En zo'n show zal ook een belevenis zijn.
groet Wilma

Chris zei

Oh wat enig dat ZIJ dan komt met haar trunckshow. Die zou ik heel graag een keer willen mee maken. Wanneer is dat weekend Yvon?

Share it